Aktivnost

 

Reportaže

Reportaže

Knjige

Knjige

Ha, vrtnarim

Ha, vrtnarim

Male recepture za velike mojstre

Male recepture za velike mojstre

Nasveti vse sorte

Nasveti vse sorte

Žur

Žur

Vitamin B6

Zakaj?

  • nepogrešljiv pri krepitvi imunskega sistema
  • uravnava živčni sistem, umirja
  • odpravlja nespečnost
  • skrbi za dobro koncentracijo in delovanje mkožganov
  • iz glukoze tvori energijo
  • dobro deluje na presnovo beljakovin
  • sodeluje pri tvorbi krvi

 

Najdem ga v:

neposnetem mleku, perutnini, ribah, pivskem kvasu, polnovrednih žiatricah, kalčkih, avokadu, koruzi, orehih, špinači, papriki, zelju, ohrovtu, cvetači, stročjem fižolu, brokoliju, motovilcu, banani, lubenici,…

Koliko potrebujem?

Ker je vodotopen, je priporočljivo, da ga telesu nudimo vsak dan. Moški naj bi ga zaužili do 1,4 mg na dan, medtem ko ga ženske potrebujejo okoli 1,2 mg na dan.

 

Kaj se zgodi, če vzamem preveč?

Zaužita količina čez 200 mg na dan lahko privede do izgube občutka v rokah in nogah (živci zamirajo). To se dogaja predvsem ob dolgoročnem predoziranju. Ti simptomi so v večini ozdravljivi, seveda ob pogoju, da zmanjšamo odmerke vitamina B6 takoj. V nasprotnem primeru je učinek nepopravljiv.
Odmerki med 10 in 200 mg na dan občasno ne povzročajo problemov.