Aktivnost

 

Reportaže

Reportaže

Knjige

Knjige

Ha, vrtnarim

Ha, vrtnarim

Male recepture za velike mojstre

Male recepture za velike mojstre

Nasveti vse sorte

Nasveti vse sorte

Žur

Žur

Magnezij

Zakaj?

  • telesu zagotavlja potrebno življenjsko energijo
  • skrbi za normalno delovanje obščitničnih žlez, ki vplivajo tudi na zdravje kosti
  • preprečuje mišične krče
  • odpravlja glavobol, nemir in slabost
  • pomaga pri odpravljanju nespečnosti
  • daje trdoto nohtom, da se ne lomijo
  • odpravlja pomanjkanje apetita
  • odpravlja stres
  • skrbi za uravnoteženo prebavo

 

Najdem ga v:

listnati zelenjavi (povezan je s klorofilom), soji, oreščkih, mineralnih napitkih, orehih, ovsu, krompirjevi lupini, avokadu, bananah, rjavem rižu, posušenih marelicah,…

 

 

Koliko ga potrebujem?

Iz posamezne sestavine prehrane ga ne moremo telesu zagotoviti dovolj, zato moramo dnevno zaužiti splet uravnotežene prehrane.
Moški bi v normalnih okoliščinah naj zaužili okoli 420 mg magnezija na dan, ženske pa okoli 320.
Povečano dozo magnezia pa potrebujejo športniki, ob visoki mišični aktivnosti, če potrebuješ sredstva za pospeševanje prebave ali če jemlješ antibiotike ali če si podvržen višji stopnji stresa.

 

Kaj se zgodi, če vzamem preveč?

Previsok odmerek magnezia lahko povzroči drisko, vendar pa ni dokazano, da bi povzročalo kaj hujšega. Dnevno doziranje do 500 mg je popolnoma varno.