Aktivnost

 

Reportaže

Knjige

Ha, vrtnarim

Male recepture za velike mojstre

Nasveti vse sorte

Žur

aladinove mesne

kroglice

Recept...

 

Rdeče meso !

 

Še vedno ne dojemaš, da ima meso eno izmed glavnih vlog pri ohranjanju normalnega delovanja organizma?! No, poglej. Radi bi dolgo in zdravo živeli. Načeloma se življenjska doba dviga, vendar ne povsod enako.. V primerjavi s članicami EU smo Slovenci nekje na dnu – glede življenjske dobe in hkrati glede zaužite količine rdečega mesa. To gre namreč eno z drugim v korak. Rešitev je enostavna: v jedilnik vključi rdeče meso!

Rad jem meso, ker:

Svinjsko meso priporočam

mami, ker:

  • ima manj holesterola kot rakci, govedina, puranje meso in piščančja bedrca
  • skrbi za linijo, saj ima 100 g kuhanega pustega svinjskega mesa le 242 kalorij, kar je le 13% njene dnevne potrebe
  • svinjsko meso lahko vključi v svojo shujševalno dieto
  • svinjina med vsemi vrstami mesa vsebuje najmanj nezaželenih maščob
  • si želim, da dolgo ostane živa in zdrava
  • pa moram ji povedat, da je še 30 let nazaj svinjsko meso vsebovalo 30 - 40% maščob, danes pa le še 2 – 5%

Za marsikaterega mesnega sladokusca je najboljši del svinjska ribica, ki je soseda svinjske ribe. Ribo namreč objemalo kosti - rebra, čemur po domače relemo "kremenatlci" in običajno prosimo mesarja, da nam jih razkosa s sekiro.. Ribico, na zunanjem delu reber pa nekateri poimenujemo celo "svinjska pljučna", ozka okusna in primerna za izbirčne goste. Imamo srečo, da vsaka žival ima po dve ribici: levo in desno, ki jih mesarji skrno očistijo in ponudijo le na posebno zahtevo.

Priporočam !

Pri nas najraje jemo svinjino, ki ima povečano vsebnost Omega3 maščobnih kislin, saj je to pomembna sestavina za zmanjševanje tveganja različnih bolezni. Omenjeni izdelki se po vsebnosti Omega3 maščobnih kislin kosajo celo z ribami!! Živali namreč krmijo z lanenim semenom, ki je glavni vir Omega3 maščobnih kislin, te pa potrebujemo za:


• boljšo pretočnost krvi
• blaženje vnetnih procesov
• nižanje holesterola v krvi
• nižanje krvnega pritiska
• krepitev imunskega sistema